ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Szerződési feltételek alapfogalmai:

1.1. Szolgáltató adatai

Cég neve: Órás18 Kft.

Cég székhelye: 1188 Budapest, Nemes utca 6.

Cég adószáma: 25435942-2-43

Cég cégjegyzékszáma: 01-09-275074

A továbbiakban Szolgáltató”.

1.2. Szolgáltató elérhetősége

Iroda és levelezési címe: 1095 Budapest, Boráros tér 7. 

Telefon: +36 20 951 1275

E-mail: info@timexora.hu

1.3. A Vásárló

Aki a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.timexora.hu) a honlapon keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket vásárol, és az ÁSZF-et tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

2. Általános Szerződési Feltételek célja

Az Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

2.1. Szerződési Feltételek elfogadása

A Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.

2.2. Szerződési Feltételek hatálya

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja.

3. A szolgáltatás

Szolgáltató az alábbi feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást.

3.1. A szolgáltatás területi hatálya

Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás Magyarország területéről érhető el.

4. Szerződés létrejötte és módosítása

4.1. Általános jellemzők

A Szerződés akkor jön létre, ha a 2.1. pont értelmében a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti. Megrendelés akkor jön létre, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy Vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vásárló fizetési szándékát internetes felületen megerősíti.

4.2. Szolgáltatás módosítása, törlése

Határidőhöz kötött szolgáltatás vásárlása esetében a szolgáltatás jóváhagyása után 8 munkanapon belül lehet élni a szolgáltatás módosításával vagy a szolgáltatástól való elállással, de legfeljebb a szolgáltatás nyújtását megelőző 3 napig.

4.3. Fizetési feltételek

4.3.1. Személyes átvétel esetén (kizárólag a 1095 Budapest, Boráros tér 7. szám alatti üzletünkben!!!)

 - Készpénzes vagy bankkártyás fizetés üzletünkben
 - Online bankkártyás fizetés weboldalunkon.

  • Ön megrendeli a terméket (webáruházunk felületén vagy emailben),
  • Munkatársaink összekészítik az Ön megrendelését,
  • Ha a rendelt terméket nem tudjuk magyarországi raktárról szállítani, akkor ezt telefonon vagy emailben egyeztetjük,

Az Szolgáltató/Eladó átvételkor nyugtát bocsát ki a Vásárló számára megrendelt termékekre és vagy Szolgáltatásokra.

Áfás számla igénylése személyes átvételnél:
Az Szolgáltató/Eladó a vásárló kérésére személyes átvétel esetén számlát bocsát ki a Vásárló számára megrendelt termékekre és vagy Szolgáltatásokra amelyet átvételkor átad a Vásárló részére, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes információt.

 

4.3.2. Futárszolgálati kiszállítás
esetén


 - Utánvételes fizetés készpénzben a futárnál
 - Online bankkártyás fizetés

  • Ön megrendeli a terméket (webáruházunk felületén vagy emailben),
  • Munkatársaink összekészítik a csomagot,
  • Ha a rendelt terméket nem tudjuk magyarországi raktárról szállítani, akkor ezt telefonon vagy emailben egyeztetjük,
  • Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla, átadjuk a csomagot a Futárnak kiszállításra,
  • Utánvételes fizetési mód esetén az árut az átvételekor kell kifizetni készpénzben a Futárnak.

Az Szolgáltató/Eladó futárszolgálati kiszállítás esetében számlát bocsát ki a Vásárló számára megrendelt termékekre és vagy Szolgáltatásokra amelyet a szállítási címre küldött csomag tartalmaz, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes információt.

5. Jogok és kötelezettségek

5.1. A Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

5.1.1. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.

5.1.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

5.1.3. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.

5.1.4. A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.

5.1.5. Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a info@timexora.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

5.1.6. Határidőhöz kötött szolgáltatások

Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló megrendelése alapján Vásárló és Szolgáltató között létrejött szerződésben szereplő szolgáltatási/szállítási határidő be nem tartásáért vállalja a felelősséget. Elfogadja, hogy a határidőn túli szállítás/szolgáltatás ellenértékét a Vásárló visszakövetelheti.

5.1.7. Szállítási feltételek

A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak:

A Vásárló részére a megrendelt árut a Szolgáltató házhoz szállítja, ha megfelel a Vásárlási Feltételeknek. A Vásárlót a Szolgáltató a Trans-O-Flex Futárszolgálat segítségével szolgálja ki.

Webáruházunk megközelítőleg 400 - 500 terméket kínál. A termékek elérhetősége folyamatosan változik, ám egy részüket a szolgáltató gyári raktárról rendeli meg. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, azt 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Ha azonban gyári raktárról kell megrendelnünk, a szállítási határidő 10-20 munkanapra emelkedik. Ha sürgősen szeretné a megrendelt terméket megkapni, kérjük telefonon érdeklődjön, hogy a termék készleten van-e.

MINDEN esetben a Vevő megelégedettségét tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket  lehetőség szerint gyorsan és precízen teljesítjük. Amennyiben a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és vagy több emailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, így a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést feldolgozni, teljesíteni, ezért fenntartjuk a jogot a megrendelés törlésére.

Egyéb információk:

Házhoz szállítást Budapestre és vidékre egyaránt lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!


5.2. A Vásárló jogai és kötelezettségei

5.2.1. A megrendelés véglegesítésével a Vásárló megerősíti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok, a rögzítés napján a valóságnak megfelelnek, és a rendelés teljesítéséhez felhasználhatóak. A véglegesítéssel a Vásárló vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési móddal a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ellenkező esetben a megrendelés teljesítését az Szolgáltató/Eladó megtagadhatja.

5.2.2. A vásárló a bankkártya fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a megrendeléshez szükséges adatokat, az esetleges probléma elkerülése végett.

5.2.3. Az vásárlói adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállal felelősséget a szolgáltató a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.

5.2.4. A Vásárló kötelessége a megrendelt termék és vagy szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése: 

A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.